• 1. Čo je Privátna Zóna
  • 2. Prihlásenie do Privátnej Zóny
  • 3. Vypísanie Privátnej Zóny
  • 4. Možné chybové hlášky

Webová stránka v správe Všeobecnej úverovej banky, a. s. slúžiaca na komunikáciu s klientmi. Klient prostredníctvom Privátnej Zóny vyplní a odošle banke všetky potrebné informácie pre rozhodnutie o schválení, resp. neschválení požadovaného produktu.

Prihlásenie do Privátnej Zóny Prihlásenie do Privátnej Zóny

Pre prihlásenie do Privátnej Zóny je potrebné vyplniť polia Prihlasovacie meno a Heslo a stlačiť tlačidlo Prihlásiť.

  • Prihlasovacie meno obdržíte prostredníctvom E-mailu
  • Prihlasovacie heslo obdržíte prostredníctvom SMS správy

Ku každému požadovanému produktu obdržíte prihlasovacie údaje zvlášť.

Po zadaní mena, hesla a stlačení tlačidla „Prihlásiť“ príde na kontaktné telefónne číslo SMS s overovacím 6 miestnym číselným kódom. SMS kód je platný 3 minúty.

Po zadaní správneho kódu a stlačení tlačidla „Prihlásiť“ na novej obrazovke je používateľ prihlásený do Privátnej Zóny.

Overenie prihlásenia je viazané na cookies webového prehliadača a je špecifické pre zariadenie – platnosť cookies sú 3 mesiace – to znamená, že používateľ sa počas 3 mesiacov od prvého overenia SMS kódom nemusí overovať opakovane vrámci jedného prehliadača na jednom zariadení. V prípade prihlásenia sa v inom prehliadači je nutné opätovné overenie SMS kódom a overenie pre prvý prehliadač prestáva byť platné.

V prípade straty prihlasovacích údajov, alebo potreby zmeny Prihlasovacieho hesla kontaktujte svojho Manažéra klientskych vzťahov. K jednému prípadu si môžete zmeniť Prihlasovacie heslo maximálne 3-krát.

Privátna Zóna sa skladá zo sady obrazoviek po ktorých sa môžete pohybovať prostredníctvom tlačidla Ďalej, alebo prostredníctvom bočnej lišty

Pri vypisovaní Privátnej Zóny sa môžete stretnúť s dvoma typmi polí:

Biele pole :
Do takéhoto pola môžete vyplniť, zvoliť alebo opraviť požadovanú hodnotu.
Šedé pole :
Takéto pole je needitovateľné.

Ďalej uvádzame zoznam tlačidiel, ktoré Privátna Zóna využíva a popis ich funkcionalít:

Tlačidlo Prihlásiť Slúži na Prihlásenie sa do Privátnej Zóny, nachádza sa na úvodnej obrazovke.
Tlačidlo Ďalej Slúži na prechod na Ďalšiu obrazovku,nachádza sa v spodnej časti obrazovky.
Tlačidlo Uložiť Slúži na priebežné ukladanie vyplnených údajov.
Tlačidlo + Slúži na pridanie riadku do tabuľky, nachádza sa v pravom hornom rohu tabuľky.
Tlačidlo Vymazať Slúži na vymazanie riadku z tabuľky. Nachádza sa vedľa riadku, ktorý možno vymazať.
Tlačidlo Vypočítať Slúži na výpočet hodnoty v súčtovom riadku.
Checkbox Slúži na výber možnosti zo zoznamu.
Checkbox Slúži na zvolenie odpovede na otázku. Odpoveď sa nachádza vedľa Radiobuttonu, väčšinou sa jedná o odpoveď Áno, Nie.
Tlačidlo Tlačiť Slúži na vytlačenie obrazovky. Nachádza sa v pravom hornom rohu obrazovky.
Tlačidlo Ukončiť a odoslať na spracovanie Slúži na odoslanie vyplnených údajov v Privátnej Zóne do VÚB. Nachádza sa na poslednej obrazovke Privátnej Zóny. Po odoslaní dát do VÚB sa všetky polia Privátnej Zóny zmenia na needitovateľné (šedé pole).
Tlačidlo Odhlásiť Slúži na Odhlásenie sa z Privátnej Zóny. Nachádza sa v pravom hornom rohu obrazovky. V prípade, že sa chcete Odhlásiť a vpísané údaje neboli uložené, zobrazí sa okno s otázkou, či si želáte uložiť doplnené údaje.
Tlačidlo Domov Slúži na návrat na úvodnú obrazovku Privátnej Zóny. Nachádza sa v ľavej hornej časti obrazovky. Po stlačení tlačidla sa údaje automaticky neukladajú !

Pri prihlasovaní:

  • Pri vpisovaní Prihlasovacieho mena a hesla treba rozlišovať malé a veľké písmená.
  • Ku každému produktu spracovávanému v Privátnej Zóne dostanete Prihlasovacie údaje samostatne. Prosím skontrolujte, či zadávate správnu kombináciu Prihlasovacieho mena a hesla pre daný obchod.
  • Je možné, že daný prípad už exspiroval. V Privátnej Zóne uchovávame údaje o prípade max. 30 dní.
  • Ak vpisujete správne Prihlasovacie údaje a zobrazuje sa chybová hláška, prosím skontrolujte, či máte deaktivovanú klávesu CapsLock a aktivovanú klávesu NumLock.
  • Ak ste vpísali správne Prihlasovacie údaje a napriek tomu sa zobrazuje chybová hláška, prosím kontaktujte vášho Manažéra klientskych vzťahov prípadne naše kontaktné centrum.

Pri vypisovaní:

  • V prípade vypísania údajov v nesprávnom formáte sa zobrazí (!)
  • Riešenie: kliknutím na (!) si overte požadovaný formát a vpíšte údaj v správnom formáte.

  • Ak zadáte počas platnosti SMS kódu nesprávny overovací kód, systém vypíše chybovú hlášku.
  • Nový kód sa vygeneruje až po kliknutí na tlačidlo „Znova odoslať SMS“.
  • Ak neobdržíte SMS kód po vygenerovaní stlačením tlačidla “Znovu odoslať sms”, tak ďalší SMS kód Vám systém dovolí vygenerovať až za 30 sekúnd.